2023.09.29.

A sofőr segít a bajban (is)!

Míg azt sokan szinte már természetesnek veszik, hogy ha valami nem a tervek szerint alakul az utazás során, hajlamosak vagyunk azonnal hangot adni a negatív tapasztalatunknak. Sajnos a pozitív élmények megosztásával kapcsolatban az utasok már jóval szűkmarkúbbak. De szerencsére időről időre dicséretek is érkeznek hozzánk az utasoktól, ami nagyon fontos, hiszen miért is ne köszönnénk meg a másiknak, ha udvarias, előzékeny, vagy éppen segítőkész volt. Ne vegyük természetesnek az alapvető emberi jóságot. Egy „köszönöm” a sofőr felé pedig nem kerül semmibe!

 

Íme egy ilyen utasdícséret: 

 

Ezúton is szeretném megköszönni a 36-os járatot ma vezető sofőrnek, hogy a Cocker Rocker Spániel Fajtamentő Egyesület eltulajdonított adománygyűjtő ládáját visszajuttatta nekünk. Sajnálatos módon pár gyerek a ládát egy üzletből ellopta, majd felugorva az épp induló buszra, távoztak. A buszon utazó utasok azonban látták ezt a jelenetet és a buszvezetővel közösen békés úton vissza is szerezték, majd nem sokkal később kaptuk az üzenetet a sofőrüktől, hogy a láda már sértetlenül (és főleg bontatlanul) nála van, így aztán a következő körben az üzlet tulajdonosa a buszmegállóban vissza is kapta azt.

Még egyszer hálánkat fejeznénk ki a buszsofőr úrnak, kívánunk Neki sok balesetmentes kilométert és lehetőleg kevésbé kalandos meneteket.